Liberos startbox

Jag har klickat hem två gratis babyboxar, varav en var mest skitsaker i (babyland) som inte är värt att visa, men Liberos babybox blev jag jättenöjd med! Det fanns en hel del bra saker i lådan. Bland annat blöjor i storlek 1-2, baby olja, baby shower, våtservetter, bindor, amningsskydd och en leksak. Perfekt, nu har ju vi redan bunkrat upp massor av detta men lite extra är aldrig fel för det kommer ju gå åt massor. Vill du också ha Liberos startbox? Gå in på deras hemsida och bli medlem.
 
 
 





Kommentarer
Annica

My älskar den fjärilen!

Svar: Jag med ;)!!
mittangsull.blogg.se

2015-03-20 @ 21:01:36
URL: http://annicajaktlund.com



Ida klausner

Blöjorna är jättebra, har haft Libero hela tiden på Freja och kommer säkert ha på Rakel också :)

Svar: Alla verkar helst välja Libero :) Jag har båda och har känt på båda, vad är skillnaden :)?
mittangsull.blogg.se

2015-03-21 @ 07:53:10
URL: http://idaklausner.blogg.se



Tove

Ja, en riktigt bra box håller jag med om :) Viggo gillar också fjärlien och jag vet en massa andra minisar som också gör det, det är nåt speciellt med den ;) Och blöjorna är toppen! Tycker att dom är mycket bättre än Pampers!

Svar: Ja jag har sett såna där fjärilar överallt tycker jag :) Sedan tror jag det prasslande vingarna är väldigt poppis för de små :) Ja nu har vi bunkrat upp med pampers och jag har läst mycket om att man hellre väljer libero, men vi får se, SÅ mycket blöjor har vi inte med tanke på hur mycket det går åt första tiden. Hur många blöjor per dag går det åt för er?
mittangsull.blogg.se

2015-03-21 @ 18:09:32
URL: http://larssontove.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?