Skapa egen sängmobil

Jag har inte hittat en ända sängmobil som duger, så jag har bestämt att göra en själv faktiskt. Jag har en hel del ideér men kan inte riktigt bestämma mig exakt hur den ska se ut. Jag har fått lite inspiration från andra som gjort egna så jag vet ju i det stora hela hur jag vill göra den, men det är väl mer detaljerna som jag inte riktigt bestämt mig för. Ska det vara nallar? Ska det vara får? Ska det vara en rund grund eller ska det vara i en form? Ja det är mer såna saker jag inte bestämt mig för, däremot så vill jag ha vitt och grått (såklart haha). Jag tänkte i alla fall skriva och visa stegvis hur jag kommer göra min sängmobil, det ska bli riktigt roligt faktiskt, jag älskar ju att pyssla och skapa :)
 
Nedan finns lite inspiration på hemmagjorda sängmobiler som andra gjort
 
 
 
 





Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Den med Mirandanallarna va riktigt fin :)

Svar: Ja nästan så man skulle vilja göra en sån själv ;)
mittangsull.blogg.se

2015-01-05 @ 15:38:19
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/



Agnetha

de är jättefina. När mina var bebisar gillade de färgglada, tydliga avgränsade klara färger och ögon, stora, svart/vita. x-p inte så snyggt men det är ju inte en själv som ska roas av de heller så jag fick stå ut. ;)

Ska bli kul att se vad du totar ihop för fint! :)

Svar: Ja det ska bli spännande vad det blir för något :)
mittangsull.blogg.se

2015-01-05 @ 15:45:12



Erika Pettersson

Kul med en egen gjord de känns lite mer personligt och roligare än en köp ju :)

2015-01-06 @ 15:43:57
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Erika Pettersson

Kul med en egen gjord de känns lite mer personligt och roligare än en köp ju :)

Svar: Ja det kommer bli jätte roligt :)
mittangsull.blogg.se

2015-01-06 @ 15:43:58
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?