Wow <3

Nu har vår lilla prinsessa kommit till världen, och känslan är obeskrivlig. Lilla Linnèa tittade ut den 7 april klockan 00.55 på Sundsvalls förlossning. Såhär lycklig, får man vara det? Gud vad jag älskar våran lilljänta, hon är helt underbar! Det är verkligen något magiskt att bli förälder, jag tror inget kan vara större att slå det. Jag känner bara wow, hon är vår, våran lilla ärta som är helt perfekt. Jag blir alldeles knäsvag när jag ser henne, älskade lilla tjej. Jag är världens lyckligaste och stoltaste mamma just nu.
 
Jag sitter dock här med helt uppsvullda ögon och är totalt slut. Allt går jättebra men jag har sömnbrist om jag säger så. Tiden och orken för att blogga har inte funnits. Det finns extremt mycket att skriva om, såsom förlossningen och tiden på bb. Hemfärden och tiden här hemma. Vi kom hem igår, så vi har varit på sjukhuset i nästan en vecka. Jag lovar att skriva mer när ork och tid finns, vi har inte riktigt landat än i rutinerna eller tagit igen oss på sömnsidan, men lovar att återkomma snart :)
 
Våran helt underbara och perfekta Linnèa Sundberg <3
 
 





Kommentarer
Ullis

Åh, vilken sötnos! Så underbart att allt gått bra & att du är lycklig, det förtjänar du mer än nån annan! Grattis till er alla tre!

2015-04-11 @ 20:46:41



Ida klausner

Åh så vacker hon är! Ta den tid ni behöver på er och lite till! Stort grattis återigen! :)

2015-04-12 @ 10:06:04
URL: http://idaklausner.blogg.se



Titti

😍 Utsöt! Ja ta tid på er å landa nu i rutiner å allt! Snart kommer det ju en fyrbent bebis åxå hoppas jag :) Stora kramar!

2015-04-12 @ 16:52:26



Jenny

Stort grattis, igen! :) Är ju helt magiskt att bli mamma! <3

2015-04-12 @ 17:01:18
URL: http://jen81.blogg.se



Erika Pettersson

Stort Grattis till den lilla :D

2015-04-16 @ 10:31:37
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?