En bra lördag!

Igår var det en bra dag/kväll. Köket blev klart och det blev riktigt fint! Så ljust och hemtrevligt, underbart! Kontoret blev städat av sambon, ett helt annat rum, och vardagsrummet har fått en ny känsla med lampor, nya gardiner, spegel och annat smått och gott. Hallen är också omgjord men det är ett tag sedan, hemmet är som nytt :) Och mest för bebbens skull <3 Igår kom även min familj på middag, dom fick sig en chock när de såg min lilla kula, haha lillsyrrans kommentar på det var ju en aning charmig "Första gången jag är smalare än syrran" Till förrätt serverades knaprig toast med skagenröra och avocado. Varmrätt blev hasselbackspotatis, kantarellsås och helstekt mör oxfilé och fläskfilé, med diverese plock. Efterätten blev kaffe och hemmagjorda pepparkakor bakat av Martin. Allt var hemmagjort förutom skagenröran ;)
 
Sedan gick vi igenom alla bebisens kläder och saker jag har i en byrå, syrran och mamma kunde inte låta bli att pluttinutta. Riktigt roligt att vi alla tre sitter där och pluttipratar och fantiserar om bebben, den lilla krabaten kommer föra vår familj närmre! Och så var det även dags att visa ultraljudsbilderna och mamma sa på en gång att det var min näsa haha, precis som jag själv hela tiden sagt. O andra sidan en ultraljudsbild visar ju inte så tydliga drag precis, men eftersom Martin och hans familj har en pikig näsprofil och min en rund näsprofil så ser det ju helt klart ut som en liten Lundin näsa <3
 
Bebben har varit lugn sedan jag for från min vän Kia, det är som vanligt då, liten verkar bara vilja stöka omkring när jag är där, får fara dit oftare tror jag ^^ 
 
Såhär såg jag ut igår i alla fall. Så jäkla dålig kvalite med mobilen, må ta några riktiga magbilder med systemkameran någon gång. V.19+3
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?