Hoppgunga

När jag var bebis var jag en galning i hoppgungan, jag hoppade så högt att det nästan blev livsfarligt, och jag älskade det! Inte för att jag minns detta men mina föräldrar har ett starkt minne av just hoppgungan och aldrig har dom sett en unge så glad och vild i en sådan. Armarna rätt ut, världens leende och jag slängde mig som en vild babian hit och dit.
 
Och en hoppgunga, det är något jag ska köpa till vår bebbe, jag tycker de verkar suveräna, både för att underhålla men även för motorikens skull. Och jag tror det kan vara smart att sätta en sådan gunga i mitten av ett rum, så bebisen inte slår i väggar. En sån skulle ju nästan en annan vilja ha ;)
 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?