Underbar dag!

Jag har världens bästa djur, inget kan slå dom. Gud vad jag trivs med mina fyrbenta vänner dom är så bäst :) Tog en uteritt med Fifan idag och Elmo med på släp. Det gick kanonbra och för att ha stått i tre dagar tyckte jag hon gick på fint om inte nåågot i handen, speciellt i tölten men inget märkvärdigt, jag tycker hon kändes fin, red bara en kortis i det vackra solvädret, lääängtar till imorgon när jag får rida igen ihihi :D
 
Tog sedan Fifan och Bitter på prommis några timmar efter. Det var verkligen supermys, åååh. Bitter är så jädra snäll och duktig, han står så snällt stilla och väntar tills vi ska iväg, Fifan hon stod och var otålig, slängde med hovarna och skakade på huvudet:
 
- Halllååååååå hur länge ska jag stå hääär?
 
Typ haha. När vi sedan pallrade oss iväg krökte hon på nacken, jag skakade lite busigt på mitt huvud och Fifa gör likadant, superbus, hon är så himla frän, vilken personlighet hon har. Sedan bad hon om att få göra spansk skritt, som vanligt hih tokan. Jag trivs så sjukt bra med den hästen, vi har så roligt ihop och är som gjorde för varandra, det är som att vi går och pratar hon och jag, vi förstår varandra så himla bra, ne jag har aldrig haft sådan kontakt med någon häst förut <3 Haha hon är så frän! Bitter gubben han är ett guldkorn, speciell kille, så himla välhanterad och fostrad, älskade svarta prins, tog och frisserade honom idag, visar det imorgon! Vi hade en mysig liten promenad, aaaah! Nej hua vad jag älskar mina djur, jag må vara nörd men en stolt sådan huahua!
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

så mysigt :)

2013-03-20 @ 20:59:42
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Julia

Haha höjdskillnaden på de där två är nästan likadan som höjdskillnaden på Atli och Stelpa :P De är verkligen jättesöta båda två ;D

2013-03-20 @ 22:20:10
URL: http://semtegensis.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?