Ett wow-inlägg

wow wow och åter wow, det var en wow superduper rolig ritt idag tjohooo det lönar sig att traggla på med andra ord. Red ut en längre tur idag med skruttis och Elmo följde såklart med.
 
Idag kom hon fram bättre, var inte tung eller låg på bettet just, i traven var hon suuuperfin ååh. Galoppen var ju..åååh tjohooo, rund, bra takt, bra tempo, jättefin hon tog verkligen fattningarna glasklart. Skritten var kalas den också, nu var den verkligen ren och gungig, nu kunde jag be henne länga steget utan att hon spände sig eller tappade takten. Hon har varit skitslarvig med skritten, en del passtakt och inte längt steget som jag velat, hon har inte rört sig genom kroppen riktigt, så jag har fått jobba med den väldigt mycket den senaste tiden, verkligen tjatat på henne, men så idag var det som om allt föll på plats, den var verkligen jättefin. Tölten, den var kaaalaaas, hon skulle kunna ha släppt lite mer men det är en sjukt stor skillnad från de senaste passen, hon gick jättefint och var inte alls i handen på mig, sista töltsträckan brassa vi och wooow, hon kom fram, rörde sig stort och fint åååh vad roligt det var.
 
Vackert väder var det också, kunde inte ha blivit bättre, min lilla fläck!!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?