Sankt Olof rundan-bilder

Jag och Erica har tagit ett par turer med våra islandsdockor, det är bara jag som är så hemskt dålig att uppdatera men jag har haft fullt upp hela dagarna. I alla fall, en dag tog vi en låång tur genom grannbyarna och ut på andra sidan sjön, det tog ca 3,5 h, Sankt Olof-rundan kallar vi den, SÅ vacker. Fika hade vi med oss och bushumör. Fifa gick riktigt riktigt fint den gången, som att tölten och traven bara föll på plats. Vi hade riktigt fint väder också, inte för varmt men ändå strålande sol, det var verkligen superkul. Nu ska vi snart ut på en midsommar tur men först lite bilder från Sankt Olof-rundan och ikväll lite grillning med ett par vänner, hur ska ni fira midsommar?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Jennifer

Härligt! =D
Själv fick man fira midsommar i en kokhet kommunbil hela långa dagen! ;)

2013-06-21 @ 22:04:56



Elin

åååh, mina gamla ridvägar!! :')

2013-06-24 @ 21:11:45
URL: http://storsvart.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?