Lina träning

Det är Lina träning idag, wooooop woooop! Gah -20 dock men vafasen det har det ju varit i flera veckor nu, det är bara att klä på sig. Fast jag är lite orolig för jag har så ont i magen, en speciell smärta och den har jag haft sen igår kväll, igår var det väl värre men smärtan räcker att man knappt vill göra något, men jag kan bara inte missa en Lina träning så nu har jag knaprat i mig samarin och kastat i mig fil. Så nu är det du magen som blir bra! Huuuh :( Neee epp epp nu jädrar!
 
Seeen har jag utsett mig själv som Linas assistent haha, jag ska ta fart på hennes karriär som tränare *fniss* så du som är intresserad av att träna för Lina den 2/2 hör av dig till mig, vi försöker (jag försöker) få ihop en grupp. Vi kommer hålla till (namnet på byn?) ja nära Hallsta i Ånge. Ett prova på pris den här gången. Det kommer bl kaanooon, så hör av dig för mer info.
 





Kommentarer
Jennifer

Du lär nog mena Ensillre ;)

2013-01-24 @ 09:50:59



Frida

Typiskt att man inte bor kvar där upp i skogen :)

2013-01-24 @ 10:55:35
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se



Julia - bildtävling på bloggen!

Hoppas det gick bra på träningen! Eller kommer gå bra (om du rider senare)!

2013-01-24 @ 14:51:17
URL: http://ohjuliet.blogg.se



Mikaela

Jag känner igen henne!! Visst har hon varit elev på Wången? =)

Svar: Ja det var hon :) Var du?
mittangsull.blogg.se

2013-01-27 @ 15:27:07




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?