Snart ett år!

Den 2 mars är det precis ett år sedan jag fick hoppa upp på Fifas rygg igen och börja rida henne på riktigt sedan den långa mörka behandlingstiden. Så här skriver jag bland annat i det inlägget: 
 
"Jag har aldrig ridit en sån obekväm och trög häst, såhär dålig har hon aldrig gått någonsin, men great liksom! Känns ju prima. Jag lovar hon kändes som en åsna, en planka, en häst som dök. Ja het häst har jag då inte." Hela inlägget
 
Den 31 mars är det precis ett år sedan jag började träna för Lina. Jag har testat ridit för henne någon gång  innan det också för länge sedan men det är inte förren efter Fifas rehab som jag började träna för Lina på riktigt och regelbundet. Det var DÅ allt vände och det var DÅ jag började utbilda och träna Fifa på riktigt. Såhär skriver jag om den dagen:
 
"Tränade som sagt för Lina, har tränat för henne förut och hon är en av de få som lyckats få resultat på mig och Fifa, hon är så sjukligt duktig och hon förklarar precis hela tiden vad som händer och varför, hon förklarar så man känner den där aha-känslan när man sitter och rider, alltid positiv och supertrevlig, hon får glädjen att växa inom mig." Hela inlägget
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?