Tokan

Hahaha jaa, min häst hon är något extra hon. Den där högergaloppen, den har hon tydligen fått nå spunkig idé på haha. Jag försöker som sagt få henne utåtställd för att få fram högerbog, men då måste jag nästn fatta galoppen på rakspår och sen in på volten. Fifa har fattat det här och tycker det såklart är jobbig, så nu trycker hon på som fasen med bakbenen och flyger iväg med världens aktion i högergalopp, hennes idé är alltså att springa ifrån jobbet. Jag han inte sluta skratta åt henne för det känns så sjukt och hon är så smart, den aktionen den skulle man alltid vilja ha, ja jisses haha. Tok unge. Dock kommer inte lilla dockan undan, matte lyckas alltid få ner henne i en halv volt och igår fattade hon faktiskt höger galopp utåtställd i början av en volt så det var ju verkligen lyckat, det fick bli ett avslut på det passet.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?