Stockholm horse show 2012 (online)

Du som missat eller vill se Sthlm horse show kan se det här på ----> svtPlay
 
Såhär ser programet ut
 

Fredag 30 november 
16.30-17:30 SVT Play/Mobil: Höjdhoppning (barbacka) och internationell tävling med islandshästar.

Lördag 1 december 
12.00-14:00 SVT Play/Mobil: Sammandrag från Reem Acra FEI World Cup, världscupen i dressyr, Grand Prix.
15.30-17:00 SVT Play/Mobil: Matinéföreställning med bland annat riddarspel, ryttaragility och internationella shownummer.

Söndag 2 december
11:00-12:00 SVT1/Play/Mobil: Direkt, Grand Prix-hoppning.
13.00-16:00 SVT Play/Mobil: Direktsändning från Reem Acra FEI World Cup, världscupen i dressyr, kür.
15.30 SVT1 (i Vinterstudion): Sammandrag från världscupen i dressyr, kür. 
20.00 SVT24/Play/Mobil: Sammandrag av internationell 1,50-hoppning och FEI World Cup Driving, världscupen i fyrspann.

 

Har alltid älskat denna bild och Randver är bara sååå <3  Jag hade en affisch på honom i mitt rum som flicka, den finaste islandshästaffischen jag hade.. en bild som även påminner lite om söndagens planer.

 

 
 





Kommentarer
Emma G

Svar: Ja jag har kollat på en hel del avsnitt av Supernatural. Det är en helt sjukt otroligt bra serie, tröttnade ett tag då jag kollade på alla från början non stop hehe ;)

2012-12-01 @ 08:45:02
URL: http://freyfaxi.blogg.se



Lizette

Jag och Mirre tittade på tölt tävlingen igår kväll. Den som vann var riktigt fin!!! Kommer ej i håg namnet... Hästen tror jag hette Kraftur ... Ngn ting?! Kanske...
Kram

2012-12-01 @ 16:34:54
URL: http://lizettepadellaro.blogg.se



Emma

Det är ju Frostis pappa! ;)

2012-12-04 @ 21:51:45
URL: http://ishastarnas.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?