Jag, sambo och Fifis

Sambon och jag har kört Fifan två dagar i rad nu. Det har verkligen varit supermysigt och jag tror jänta min trivs framför vagn. Första dagen hade vi med oss Elmo, idag tog vi en tur utan jycken. Kan dock inte påstå att det går särskilt fort, min sambo brukar alltid fråga (trots att han har frågat flera gånger förut och fått samma svar) "Kan hon inte fortare än såhär?" Haha ne min lilla kan då inte dra vagn fort, men skillnad blir det ju om man sitter ensam i vagn sedan har hon väl inte rätta "drag" musklerna än heller, men inte tror jag hon blir någon V75 stjärna inte hihi, men det gör detsamma, jag och sambo njuter av att köra Fifan fort eller inte, vi har alltid en mysig körstund.
 
Gammal arkivbild
 
 
 





Kommentarer
Julia

Det ser verkligen så mysigt ut! Vill med!

2012-11-12 @ 14:57:56
URL: http://ohjuliet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?