Första skrittrundan

Jag KAN inbilla mig att Fifa verkar bättre? Kan vara inbillning för jag såg inte många travsteg i hagen, men KANSKE att hon redan ser bättre ut i gången, vem vet glad och pigg är hon ju i alla fall. Skrittade en runda idag, hon rör mycket på höfterna och länger steget fint, men jag säger inget mer för det är oftast i en högre gångart som man märkt det luriga, vi hade i alla fall en trevlig runda. Avslutade med att strectha, jädrans vad vig min häst är! Hujeda mig. Vi stretchar på massor olika vis, ska ta och fota det någon dag. Hon får göra de vanliga morotstricken, nosen mot bakhovarna, en slags buga, nosen mot svansen, spansk skritt. Ja vi gör ju lite olika stretchövningar och det syns ju verkligen vad kroppen "töjs ut"

                                                                      Bild från nu i vår



                                                                                 Linda






Kommentarer
Nina Liljedahl

Inte för att jag vet vad det där shockwave är för något, egentligen. Men det kanske har gjort verkan. Hoppas det!



Kan du inte göra ett inlägg om vad shockwave äe för något? Vi fick ju se(förra gången) hur det ser ut när det verkar, men vad ÄR det egentligen och hur ges det?



Håller tummarna för er!!

2012-05-31 @ 21:54:53
URL: http://stallskogalund.blogg.se/



Erika

Hoppas att de är så att hon är bättre. :)

Håller tummarna.

2012-06-01 @ 11:06:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?