På volten

Hann rida i finvädret idag iaf. Red på volten och enbart skrittarbete. Jag vet inte vad jag ska säga om passet, det var inte bra, men det var väl inte så dåligt heller. Tränade mycket böjningar/kontraställt, korsa fram lång och låg, korsa bak, ja lite små saker för att mjuka upp henne. Hon fuskar som sagt en del och slänger ut baken. Har som sagt inte så mycket mer att säga om passet :) Hon lyfte iaf ryggen betydligt bättre idag när vi var ute och red. Aja hon brukar kännas tio gånger bättre på plan men så var underlaget piss också då jag red i en grusgrop, jag ska försöka träna för Lina nått framöver så får vi se vart det leder. Hade inte sådan stor motivation idag ändå, flugor fulla ansiktet gjorde inte saken bättre.

Imorgon ska jag och Jennifer ut på tur, då kanske det blir lite fina bilder också om vi har tur med vädret ;)

                      

                                                                              Linda






Kommentarer
Erika

Kanske en liten svacka nu när det gått så bra för er. :)

Men den lär nog vända bara jobba på.

Raski är i någon liten svacka nu, men de har gått väldigt bra ett tag.



Men hon har precis tappat två tänder så kanske hennes beteende osv beror på de.



Men hoppas de vänder till de bättre snart. :)

2012-06-06 @ 17:48:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?