Fifa på bakgårn!

Blev en skrittur i skogen idag. Lät henne gå över stockar och stenar. Jag försöker hela tiden få henne mjuk och lös i kroppen, så jag rider mycket böjningar, olika förflyttningar, lång och lång och även i högre "form". Jag tyckte hon kändes fin, speciellt på slutet, då reste hon sig bättre och trampade på bra. Efter varje pass är jag noga med att massera och tretcha. I helgen blir det Lina träning så det blir roligt, hoppas på att få mycket tips.

Idag fick Fifa gå på bakgården av vårat hus, vi har som en inhägnad där åt hunden. Saken är att hon kan inte gå i sommarhagen för tillfället. Vi har två stycken och i den lilla går flocken och jag vill inte släppa ihop henne med dom fören Fifa känns bättre när vi satt igång med ridningen igen. I den stora sommarhagen har de tagit ner tråd och stolp för att röja ner döda träd. Så ska hon äta grönt får hon komma hem till mig en stund ^^ Det funkar ju kanon.

                                   Fifa står och glor in i vardagsrummet och säger att det är dags för en tur!


 
                                                                                 Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?