Igår/Idag

Gårdagens uteritt gick kanon, jag var mäkta förvånad över galoppen faktiskt, den kändes ovanligt bra, och hon tog inget extra stöd som hon gjort ett tag utan lätt lätt och PIGG. Traven var jättefin och även tölten.
 
Idag tränade jag från backen, longerade henne i trav. Ska börja varja lite mer med longering och bara träna för hand, hon hade lite svårt att hålla traven på volten men det släppte mer och mer, men ska som sagt träna lite mer på detta så hon även bygger en bra balans fritt. Lekte lite spansk skritt och sånt jag gjorde förra veckan. Hon var iaf superduktig och traven på rakspår.. muuuumma!
 
 





Kommentarer
Petra Dahlén

Hej! Jag har börjat bloggat igen och följer självklart dig igen! kika gärna in på min nya :)

2012-12-04 @ 19:38:34
URL: http://petradahlen.webblogg.se



Erika

Kul att de går bra med lilla fifa. :)
Hur har de gått föresten visst skulle du betäcka henne i vår, hittat någon hingst som du valt ut ?
eller har jag totalt missat de inlägget. :O

2012-12-04 @ 19:53:43
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?