Tölten is back!

Red min häst idag ååååååh! Jag bara ääälskar henne. Från början var det grisepass, usch vad hemskt, men pigg var hon iaf. Efter lite instruktioner från Lina och lite mer uppvärmning så gick hon såååå braaa i tölten, fina fina fina fina häst. Traven var också bra! Men tölten slog allt, nu börjar det likna något igen, nu börjar hon paddla mer, länger steget, ökar tempot bättre och får lite mer vilande steg, super roligt. Hon var så himla glad och framåt!
 
Galoppen däremot är skit, de två första stegen ok sen är det bara rörigt, neråt och orent, det har aldrig varit problem med galoppen någonsin, aja sånt är livet, jag var så glad ändå, skruttan min var så dukitg och det var så roligt att få riiida igen :D Längtar till imorgon!!
 





Kommentarer
Erika

Gud va kul. :D
Så skönt att du hittat en tränare som är så bra för er. :)

2012-08-07 @ 10:13:04
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?