Today

Tränade på plan idag. Hon kämpar på bra men nu verkar det som om Fifa ber om en dags vila och det skall hon få imorgon. Kanske matte har gått lite för fort fram? Man blir ju så himla exalterad när det går så  ruskigt bra, STOPP nu lilla Linda nu måste hästen får coola ner några hekto.

Idag fick Bitter en massa uppmärksamhet, kapade manen lite, borsta, linda benen, massera och gav gosaker, fast han är då INTE nöjd att stå i stallet.

Jag har kontaktat blogg.se igen med två mail men inget svar. Jag kommer inte lägga upp några bilder fören de fixar vad som är fel, finns ingen mening att visa skitkvalite känner jag, synd med tanke på att jag ska fota på tävlingen imorgon, men så är det.

                                                                      En hyfsat lugn Bitter

                       
               
                                                                           Linda                                                           






Kommentarer
gullan86

Ett tag var hon seg och omotiverad till arbete va? hur gjorde du för att få henne arbetsvillig igen?

kul det går så bra.



2012-04-28 @ 01:26:34
URL: http://gullan86.blogg.se/



Nina Liljedahl

Är det där Fifas flyttbara box?

Skulle du inte kunna berätta om den, jag har aldrig hört talas om en flyttbar box tidigare. Visa gärna foton på hur den ser ut utifrån också.

2012-04-28 @ 09:55:43
URL: http://stallskogalund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?