Imorgon flyttar Bitter. Bilder.

Jag, Martin och Elmo tog en prommis i detta höstväder med Bitter. Martin fick givetvis rida ^^ Lilla Bittergubben. Imorgon flyttar han, usch det känns tråkigt, min älskade svarta springare. Ska jag ta ifrån honom det här hemmet?
Jag längtar redan tills jag tagit examen och kan bo här hemma hela tiden igen, med mina djur :) Jag vet såklart att han kommer få det bra hos Jennifer, inget snack om saken, men det är alltid lite tråkigt att behöva flytta dom!

Prommenaden var mysig, Martin fick känna på Bitters skumpiga trav, haha det såg bra roligt ut. Nej det var mysigt att få vara med sina pojkar <3

Sedan var han grymt busig i hagen, svansen rätt upp i vädret full fart i världens trav!! Haha han älskar verkligen att springa! Kanske man ska ta en tur imorgon innan han far?

Jag älskar verkligen min svarting! Ska visa lite betydelsefulla bilder.


Jag och en vän med mina två hästar en vinter, Mille och Bitter. (Mille såld)




                                            Jag och Bitter tränar buga :) Han är så duktig!










Våran första kurs :)



Första och enda gången jag galopperar på honom :)



Lite tokig en fin vårdag :)



Älsklingen hösten 2010 :)



Min snygging i vintras!









I sommras tillsammans med Jennifer o Summa :)



Matte som säger godnatt till sin strumpa :)



Jag har grymt med kort på min lillgubbe men dock på en annan dator, jag har nog fler på honom än Fifa ^^

Linda






Kommentarer
josefine m. ridtravaren Bellie

Han är så fin!

2011-09-16 @ 20:55:17
URL: http://minfux.blogg.se/



Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Han är riktigt fin din svarta springare. Min favoritbild är den när han räcker ut tungan. De från i vintras är riktigt snygga de med! :)

2011-09-16 @ 21:00:09
URL: http://barefootangel.blogg.se/



Erika

Hänger inte alls med. :P

Har du två hästar ? :O

2011-09-16 @ 21:40:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Carro

Så läcker han är! Riktigt fina bilder :)

2011-09-17 @ 15:00:37
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?