Såhär blir det..

En sak skall världen ha klart för sig även om jag har grävt ett av mina djupaste hål kommer jag helt klart förtsätta kämpa för det jag älskar, jag kommer aldrig ge upp, aldrig i livet, vi får gå igenom blod, svett och tårar, dom betyder så oerhört mycket för mig, vi ska fixa det här!  





Jag fick nyss svar på att både Fifa och Bitter fick en tid hos min gamla veterinär den 21/11 (Där finns även min gamla kiropraktor på plats). En lättnad. Nu är det bara väntan som kommer att plåga.

Linda






Kommentarer
Jenny

Jag önskar så att både Fifa och Bitter kunde bli bra på studs och att du aldrig mer skulle ha något problem med någon av dem men tyvärr är det inte så enkelt. Du är verkligen tapper som kämpar så mot alla motgångar, en eloge till dig för att du trots all skit ändå fortsätter med hästeriet, många gånger är det ju som du skrev så att man bara vill krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Men du vet att vi alla som läser din blogg stöttar dig och finns här för dig när du behöver prata av dig och få utlopp för alla tankar och känslor.



Men du tror inte att det kan vara just det som är felet? Att hon kanske stått för länge och det har gjort henne stel, sned eller bara ofräsch? Vilor brukar ju göra saker bättre men de finns sådana krämpor som blir sämre med stillastående. Bara en tanke...



Var stark, tjejen, det blir bättre även om allt känns hopplöst just nu.

2011-11-03 @ 23:25:33
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Josefine

Ni kommer att fixa dehär!! :)

2011-11-04 @ 07:48:59
URL: http://minfux.blogg.se/



Sofia

Hoppas verkligen att hon blir bättre och att det inte är något allvarligt.



Har du spattröntgat henne?

2011-11-04 @ 09:21:09



Erika

Rätt inställning. :)

Kämpa på och ge inte upp.



Detta kommer ni klara.

De kommer bli bra. :)

2011-11-04 @ 11:04:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?