Bitter i brunt?

Bitter är busig precis hela tiden, varje dag springer han förbi mig och showar med svansen i vädret, speciellt när jag kommer med grimman och grimskaftet ^^ Det var tänkt att jag skulle rida honom idag, han har ju höm höm lagt på sig lite kring magen, men.. nee.. tänk jag kände ingen lust alls :O och det är väl märkligt? Fast det är ju inte bara att rida den hästen heller, man ska få tag i honom först vilket kan ta ett tag och sedan är han vääärldens mes, tittig och lite hoppig- jag kände helt enkelt att jag inte orkade med sånt idag, så det fick bli lite fotografering istället.

Fann ett gammalt brunt fult träns för att se hur han passar i färgen. För det första skall han ha tjockt träns, det var alldeles för smalt och såg så vekt ut på honom. för det andra vill jag nog ha svart-vitt på honom, han passar nog bäst i det, det dumma är att hans westernsadel är brun, vad tycker ni?










Linda






Kommentarer
Elin stjernstedt

Du kan ju testa en mörkare läderfärg om du vill att det ska passa till western sadeln :D Tycker han var fin i det där också :D

2011-12-11 @ 15:15:11
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/



Frida

Håller med om att han borde ha tjockare träns :)

2011-12-11 @ 16:17:29
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Josefine Freéd

SKITSNYGGT!

2011-12-11 @ 17:43:49
URL: http://minfux.blogg.se/



Erika Pettersson

Han passa i brunt. :)

2011-12-11 @ 19:21:43
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Carro

När han gick på travet hade jag alltid vitt selunderlägg till svart sele, vit mössa och vit förbygel på han :)

2011-12-11 @ 21:03:12



Carro

Lite omodernt kanske, men jag har bilder på han men inte på datorn. Några på diskett tillochmed och några vanliga kort. Ska försöka ta mig för och få in dessa på datorn. Men inget på hans Mamma. Men hans halvbror ägs vell av en tjej i Ånge, har jag för mig. Sen hans halvsyster kom ju till Jonas en sväng, men jag har inte så mycket minne av henne.

2011-12-13 @ 21:21:20




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?