En sån ska Linnéa ha!






Kommentarer
Agneth

Men allvarligt, barbacka, inomhus, ingen hjälm, ingen håller i.... hästen springer bakom ungen. Våran Nordsvensk sprang efter mig, när jag snubblade hann han inte stanna. Varför är folk inte rädd om sina ungar för?!? Är det Familjen Annorlunda, man har så många så en mer eller mindre? Men det är ju en kanonfin och verkligen snäll häst!

Svar: Ja jag tänkte precis som du men orkade inte skriva nått. Fattar inte hur folk tänker!! Jag som till o med är fjantig med hästarna kring barnvagnen liksom..
mittangsull.blogg.se

2015-09-13 @ 19:57:46



Agnetha

det gör du rätt i det har hänt både en och annan gång att hästar har vält barnvagnar. :-s Det är fantastiska djur men de är stora och klantiga och barn är så små......

Men det är kul att läsa din blogg nu med alla framsteg med Kaera! :-D

Svar: Absolut, ett djur är alltid ett djur, jag litar då inte 100 % på dom inte, och Linnéa är så pass värdefull och viktig för att jag ens skulle tänka tanken att chansa. Jag tycker man är en dålig som sätter sitt barn på en häst såsom mannen gör i filmen. Jag har aldrig förstått mig på såna människor, inte nu och inte innan jag fick barn heller..
Jaaa det går ju skiiitbra :D fast idag var hon på rymmen heheh så det var väl inte lika roligt, fast det tyckte nog hon ^^
mittangsull.blogg.se

2015-09-14 @ 09:30:10




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?