Fifa känns bättre och bättre

Rajjtan tajtan, idag kändes Fifan väldigt fin, speciellt i tölten. Fasen vad roligt det var! Jag tror att Kaera bidrar mycket till Fifans framåtbjudning och glädje. Rider man med andra har det hänt många gånger att de vill rida sitt eget tempo och kanske hamnar bakom, då kan jag nästan tycka att man förlorar lite extra från sin egen häst, men nu när man har med Kaera som handhäst, som springer bredvid i samma tempo hela tiden så behåller Fifan energin framåt och får bra pusch. Hon tycker helt enkelt det är roligt att ånga på bredvid en annan häst, och på så vis kan jag få fram det där lilla extra som jag fick idag. Fan vad kul det var! Och vi undersökte även nya skogsvägar som har blivit efter avverkning. Både jag och flickorna var på toppen humör och tyckte det var riktigt spännande. Åh vad jag älskar mina fläckar <3
 
Hösten 2012 ^^
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?