Någon som kan photoshopa? AKUT!*

Jag fick mina förstoringar på Linnéa förra veckan och vilken BESVIKELSE, dom blev ju rosa! Och inte ville Fuji vara medgörlig heller, bara att betala 14 förstoringar som bara är att kassera, för dom kan jag verkligen inte ge bort. Känner mig en aning stressad med tanke på att det ska vara julklappar.
 
Ja nu har jag tonat ner färgen och ska testa igen, men bakgrunden är heller inte bra, jag vill att den ska vara helt vit, och det är den inte, plus att väggen syns och den vill jag också ha bort. Är det någon gullig människa som kan hjälpa mig med detta? (Rätt snart) och mot rimlig betalning såklart. Jag behöver verkligen få till det här :/
 
Här är en av dom och det är fem bilder med samma bakgrund
 
 





Kommentarer
Tove

Gud vad tråkigt! Vad är färgerna inställda på, CMYK eller RGB? Generellt sett brukar ju CMYK vara bäst för utskrift medan RGB är för web. Har sett själv att färger i RGB kan bli jätteknepiga utskrivna! Det behöver ju inte vara det förstås men värt ett försök :)

Svar: Ja det var jätte tråkigt, men jag har fått lite råd och hjälp av andra nu så ja hoppas det ska lösa sig.. om ja förstorar i svartvitt skulle det säkert inte vara lika riskabelt men de här bilderna är sååå fina i färg..
mittangsull.blogg.se

2015-11-30 @ 21:06:22
URL: http://larssontove.blogg.se



Anonym

Risken är att det inte blir bättre av att manipulera! De har så dåliga skrivare på fotobolagen! :(

Svar: Jag hoppas det kan bli bättre för jag skickade en av bilderna till två fotografer för att få råd och enligt dom behövdes den röda färgen tonas ner.. men kanske ska jag helt enkelt förstora i svart vitt, kanske är säkrast...hmm..
mittangsull.blogg.se

2015-12-01 @ 12:44:12



Anonym

kan du inte berätta om hur det är med Fífa? Betäckte du om henne?

Svar: Jag kan helt klart göra ett inlägg om Fifa :)
mittangsull.blogg.se

2015-12-01 @ 18:27:41




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?