Någon design kunnig??

Jag vet inte hur många timmar jag faktiskt lagt på bloggens design den sista tiden. Min meny är lååång ner på sidan. Den hamnade där när jag ändrade lite med headern och sedan har jag inte fått till det. Är det NÅGON här som kan hjälpa mig med detta? Jag vill få upp menyn! Dessutom tycker jag det är för få inlägg per sida, jag hade gärna velat ha en "nästa sida" men detta verkar inte finnas på blogg.se ? Gah jag blir tokig på sånt här som man inte förstår sig på!
 
Någon vänlig själ? :)
 
 





Kommentarer
Sanna

Jag ser ingen design alls eftersom jag alltid kollar via mobilen så vet inte alls hur designen ser ut nu ;)!

Svar: Ne jag ser inte heller designen från mobilen, det är synd :P
mittangsull.blogg.se

2015-11-28 @ 08:38:37




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?