Företagsgala ikväll

Ikväll har jag skaffat barnvakt till Linnéa, typ för första gången. Nu har ju farmor haft henne lite då och då när jag har ridit eller varit på ärenden, men det är inte samma sak tycker jag som det här. Linnéas mormor kommer hit efter jobbet och ska passa och natta henne ikväll då mamma och pappa ska fara på företagsgala. Familjens åkeri är nominerad till årets företag i kommun. Så det blir till att klä upp sig hyfsat och lämna jänta i mommas händer, men det känns bra, jag har rätt nära hem om det skulle vara något. Så nu är det städat, inhandlat fika och mat, tända ljus, eldat och bara en massa mys här åt dom ikväll <3
 
Mormor och Linnéa i somras <3
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?