Dyra klick men braiga klick!

Min familj har alltid stått för kvalité. Kosta vad det kosta vill, kvalité är en prioritet. Så nu har mor min talat om vad Linnéa (som är viktigaste i världen och jag håller med) ska ha och få av henne.
 
 
Kanz vita vinteroverall har Linnéas mormor klickat hem
 
 
Hon får även av mormor ett par tofflor av äkta fårskinn
 

Sedan tyckte hon att Linnéas mamma skulle satsa på riktigt varma kvalitéts vantar som Lindbergs renskinns vantar, sagt och gjort, jag klicka hem ett par:
 

Farmor förespråkar också kvalité så hon ville ge jänta en rejäl åkpåse som nu också är hemklickad. Nordlys oklippta fårskinns åkpåse som det för övrigt är 50 % på just nu:
 

Det var inte dåliga saker inte, det vill vi tacka så hemskt mycket för älskade familj <3
 
Något annat jag har köpt till Linnéa är en uuursöt julklänning som hon ska ha på åkeriets middag nästa helg, jag bara älskar den! Köpt från Lindex.
 

Med denna fina body under
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?