Aktiv bebbe

Linnéa är mer aktiv nu, hon nästan springer i sin gåstol. River i saker så man får vara på sin vakt och pratar (skriker) hela dagarna. Vi har det väldigt roligt tillsammans hon och jag. Ibland är hon så roligt så jag inte kan hålla mig för skratt, och då skrattar hon för att jag skrattar, så då kan vi sitta där och skratta ilag, älskade unge. Kommunikationen ligger på en helt annan nivå nu. Senast idag blev hon faktiskt arg på mig för första gången. Hon satt i sin mat stol och pillade på pappas mobil (som är heliga stunden), dock skulle vi fara iväg så det blev inget mer mobilande för hennes del, och jisses vad arg vi blev, skrek och fäktades med händerna i mammas ansikte som protest, riktigt sådär förbannat. Haha då blev jag brydd, samtidigt är det ju lite kul ändå, det är ju bara ett tecken på att hon utvecklas.
 
Dagar som denna slutar ofta med en trött Linnéa. På väg hem från en busig kväll hos mormor.
 
 
 
 





Kommentarer
Denise Hinkelman

Det är en lära-gå-stol, köpt på pinkorblue 😊

Svar: Jahaaa då förstår jag :) Trodde det var en leksak man smidigt kunde ställa på deras bord till mat stolen :) Men tack för svaret!!
mittangsull.blogg.se

2015-11-30 @ 06:18:17
URL: http://deniseochkaylie.se/



Denise Hinkelman

Den går att ta bort, den är jättesmidig. Finns olika saker bebisen kan aktiveras med, ljud och ratt.. :)

Svar: Okej :) Har du nå tips på bra leksaker för en 8 månaders :)?
mittangsull.blogg.se

2015-11-30 @ 18:49:30
URL: http://deniseochkaylie.se/



Denise Hinkelman

Vår tjej är 11 månader nu, det bästa hon vet är olika leksaker som låter, piano är en klar favorit :)

Svar: Ja det är samma här, sånt som låter är underbart för lillan, ett piano har jag funderat på, haha fast då kanske man till slut slår sönder det förbannade oväsendet ;)
mittangsull.blogg.se

2015-12-01 @ 13:08:39
URL: http://deniseochkaylie.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?