LÄNGTAR

Ååååh.. våren.. våren är nästan här nu. Strålande sol med värme har vi nästan varje dag. Fåglarna kvittrar och snön är som gått borta. Just nu är det väl isen överallt som man väntar på ska smälta bort, för det är rätt halt än, men annars åååh vårkänslor till max här <3
 
Nu är det bara ett par få veckor kvar tills vår älskling ska ploppa ut (tänk om det vore så enkelt, att liten bara ploppade ut, nej man ska trycka och kämpa i svett och tårar haha) men sen, sen har vi våran älskling och DÅ, då är det inte så långt bort att sitta på hästryggen igen, för nu är kliar det i fingrarna. 
 
Jag vill ju gärna börja köra Fifa så mycket jag kan och får innan det är dags för hennes bebis att komma (om det blir någon, men jag tror det) dock har jag då ett litet problem, hon är så förbannat rund så varken körselen eller skaklarna till vagnen kommer runt hennes feta mage. Så en ny plan blir att rida längre skrittrundor barbacka (skööönt, hmm det får vi se) för någon sadel får jag ju inte heller på henne! Tur att hon är så enormt bred över ryggen och luddig som en mammut i alla fall. Så får vi se om hon hinner dra in den där magen något så vi hinner köra lite också, men konditionen den måste vi börja ta fatt i så hon orkar med en eventuellt fölning. 
 
Sedan har vi Kaera då, ho ho ho, fast henne är det inte lika bråttom med, henne tar jag då det verkligen finns tid och ingen stress. Jag har ju ändå suttit på henne i skritt ett par gånger i somras, så det känns skönt, men sen, åh gud det ska bli så roligt att få börja rida henne och träna för tränare. Shit vad sugen jag är på att kursa, nu får bebben komma ut så mamma får leva lite hästliv också :) Men tänk det är inte så långt kvar nu tills att jag faktiskt kan börja greja med hästarna igen, det är ju jättenära!
 
Mina fina flickor från förra våren!
 
 





Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Söta :D

Svar: Tack:)
mittangsull.blogg.se

2015-03-09 @ 13:10:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?