Kalas i mitt älskade kök

Hipp hipp hurra för Martin, för han blir hela 25 år... imorgon ;) Fast vi firar han idag istället och då invigs även köksmöbeln. Nu älskar jag verkligen mitt kök, gud vilken förändring det har blivit. Tänk vad lite färg och nya möbler kan göra, det är så ljust och trivsamt, förut ville man ju inte ens vara i köket. Nu är det finaste rummet i hela huset. 
 
Min familj var hit mitt på dagen och firade Martin. Det blev mycket fikande, för jag, Linda Lundin, hade bakat ALLT, det är inte dåligt med tanke på att jag inte är så förtjust eller speciellt duktig på bakning, men tydligen överraskade jag dom stort och fick till och med höra av min kära sambo att det var det godaste bullarna han ätit, inte dåligt för en amatör som mig :) Ikväll blir det en till fikasväng då Martins familj kommer för att fira. Tänk nästa gång det blir kalas här, då har vi en liten till familjemedlem som är med <3 Gud vad mysigt och alla är så förväntansfulla och vill att bebis ska komma nu på momangen! Ja nu är det inte långt kvar.
 
Vårat fina kök!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna fick Martin av mina föräldrar, mm nu kan man göra mycket gotta!
 
 





Kommentarer
Liza

Vilket mysigt kök ni har! Såg verkligen hemtrevligt ut =)

Svar: Tack Liza man känner verkligen en annan känsla när man gör om ett rum till det man vill :)
mittangsull.blogg.se

2015-03-09 @ 22:44:54
URL: http://nouw.com/starshe




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?