En promenad med bästa!

Det är soliga varma vårdagar varje dag, och tjurig som man är så ska man ut. Idag har jag borstat mina tre skitiga och håriga hästar. Jag LOVAR, Fifa hårar extremt mycket, det ligger som en hel hög ull över hela henne, så där har jag använt ryktstenen flitigt. De andra två hårar mer normalt så det gick ganska snabbt att borsta dom. Och jag kunde ju såklart inte låta bli att ta mig en promenad i det fina vårvädret tillsammans med min Elmo och Fifa. Guuuud så underbart det var. Åh, att höra Fifas hovar mot marken, aaah vilket underbart ljud. Jag bara kände hur jag ville slänga mig upp på henne och rida iväg, fy vad jag saknar det nu. Vilken glädje och harmoni jag kände i kroppen bara av att gå där på den mjuka grusvägen tillsammans med Fifan och bara ta in allt, ta in all vår, alla lukter, ljud, ja allt! Jag skulle verkligen inte kunna leva ett liv utan hästarna, för dom ger så otroligt mycket. Något mindre harmonisk var foglossningen, gaah det dröjde inte länge förrän jag återigen började känna av den en hel del och hemvägen den gick tuuungt. Det är lite frustrerande att man inte kan vara ute och röra sig så mycket, det behövs så lite för att jag ska känna av fogarna. Så nu blir det att vila i soffan resten av dagen, yeeey :P
 
Saknar det här <3
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?