Vår midsommar

Haft en riktigt mysig midsommar, bara vår lilla familj. Imorgon blir det mer "festligheter" så ikväll tog vi det lugnt. Under dagen har vi klippt gräsmattan och rensat ogräs på gården, ätit goda jordgubbar ute i solen, sovit lunch med Linnéa, handlat och kollat till djuren. Sedan gick vi på en jätte härlig kvällspromenad ner till sjön. Åh vad man njöt fulla muggar! Första gången för i år som jag hade sommarkänslor. Linnéa myste och var så nöjd i vagnen så, Elmo hade roligt både i lerpölar och i sjön, och vi föräldrar njöt av den underbara kvälls solen. Nu sover lillan, mamma dricker lite vin framför en film bredvid pappsen, hoppas ni också haft en härlig midsommardag!
 
Måste bara få säga det, livet som mamma blev helt klart som jag hade föreställt mig, fast ännu bättre <3 Jag är så lycklig!
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?