Min smak

Det kommer bli riktigt roligt att göra iordning Linnéas framtida barnrum. Jag har så mycket idéer och vet ganska klart för mig hur jag skulle vilja ha det. Nu kommer ju lillan vara så liten så hon själv inte kan bestämma, det får väl bli mer när hon är större, men så länge hon är pyttis så får mamma bestämma! Vitt är ju något jag kör på, så kan man lägga i lite färgklickar på det :) Jag kan tycka att mönstrade tapeter blir för plåttrigt och svåra att dekorera på, därför har jag hellre en vit grundfärg och sedan kanske dekorerar med fina tavlor och väggdekor. Kids concept gillar jag, råddjuren är jag väldigt kär i. Det finns mycket mycket fint.
 
Här kommer lite exempel på vad för typ av rum och färger/dekoration jag gillar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer exempel som jag INTE gillar. Jag har svårt när det är så PANG massor av färger, hello kitty och liknande, leksaks sängar o.s.v. det blir för rörigt. Inte min smak helt enkelt, men inte kan jag neka Linnéa Hello Kitty om hon nu vill ha det i framtiden, men som sagt uuuurk.
 
 
 
 





Kommentarer
Agnetha

Vi är så rasande överens i detta Linda! Min Linnéa har dock stark övertygelse om att det är de rödkryssade rummen som är
de bästa .... Hon tjatar ungefär dagligen om att vi ska måla hennes rum rosa. Varning för "Fixa Rummet" på Barnkanalen ;) överväger lite att gå in och styra helt men men, jag tror på att bevilja ungarnas integritet och självbestämmande och det är ju ändå de som har rummen ... eller nåt ... ;-D

Svar: Haha ja oftast är det ju dessa gräsliga rum barnen gillar hihi ^^ Och jag har inte hjärta att styra över Linnéas rum sedan när hon har egen vilja, så jag får väl passa på nu då och göra "mitt" drömbarnrum, sedan blir det väl rosa o ponnysar och barbie och allt sånt där gulligull ^^ Tror knappast hon vill ha beiga väggar och vita möbler med nån fin blommig tavla hahahah
mittangsull.blogg.se

2015-06-23 @ 13:47:22



Erica

Syrrans unge Emilia har ett såntdär superrosa rum eller ja hade hi hi..

Svar: ja det är väl så de flesta barn vill ha ^^ Linnéa kommer säkert vilja ha så också och jag ska inte hindra henne, även om ja tycker det inte är det vackraste hihi
mittangsull.blogg.se

2015-06-23 @ 14:09:28



Erica

Syrrans unge Emilia har ett såntdär superrosa rum eller ja hade hi hi..

2015-06-23 @ 14:09:28



Ida Nilsson

Ungefär samma som jag.. Men jag har en ljusrosa, skimrade vägg i Leias barnrum. Men det vet du ju redan hur det ser ut. Resten går i vitt och natur och nu har jag börjat ta in ljust rosa och turkosa tillbehör. Älskar det!

Svar: Ja du har det fint i hela huset du som du redan vet att ja tycker ;)!! Ja det är jättefint att TA IN färger än att chockfärga hela rummet :)
mittangsull.blogg.se

2015-06-23 @ 15:57:06
URL: http://idacnilssons.blogg.se/



Ida Nilsson

Ja, chockfärger har jag aldrig varit riktigt för. Däremot pastellfärger :)

Svar: Jaa jag älskar pastellfärger <3
mittangsull.blogg.se

2015-06-23 @ 20:38:27
URL: http://idacnilssons.blogg.se/



Agnetha

haha, ja passa på att njuta av friheten! ;) Det är fantastiskt att se sen när de utvecklas och vilka intressen de får och vad de gillar och så.... Att Li skulle bli SÅ på detta med rosa hade jag aldrig trott, vill inte ens skylla på dagis för jag tror hon är den mest rosa där. ;)

2015-06-24 @ 07:33:56




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?