Klick klick!

Jag är totalt såld på nextdirects barnkläder! Tack snälla du som tipsade om den sidan! Nu har jag klickat hem lite plagg till snuttan. Det var väldigt utsålt, typ allt, så jag blev lite besviken för det var massvis med kläder som jag blev totalt förälskad i. Fast jag klickade hem en del fint som fanns kvar, gud vad jag längtar tills jag får hem det! Här är de kläder som jag beställt:
 
Här är den absoluta favoriten! Faktiskt det finaste plagget på hela sidan enligt mig <3
 
Uuunderbar sommarklänning! Älskar färgerna!
 
 
Lite matchande rompers! L.O.V.E
 
 
Så lite somriga boddys! Jag är ju frälst i ljustgult, de mesta gula kläderna var utsålt, lite trist men dessa fick klickas hem i alla fall!
 
 
Så beställde jag hem världens sötaste solhatt! Finaste jag sett faktiskt <3
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

aw va söta kläder :D

Svar: eller hur :)
mittangsull.blogg.se

2015-06-17 @ 15:43:55
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?