Hängdes i cykelhjälmen

En fruktansvärd tragedi har inträffat. En bekant till mig har precis förlorat sin tolvårige son då han hoppade ner från en lekställning och hängdes i cykelhjälmen han hade på sig. Fyfan vad hemskt! Gud, vad jag lider med dom! Helt ofattbart, orättvist och grymt. Kan inte ens föreställa mig deras smärta. Jag kan inte annat än skänka mina varmaste tankar till familjen och hoppas att den här olyckan blir uppmärksammad på ett sätt som kan rädda andra barn från liknande olyckor.
 
Jag beklagar sorgen Linda <3
 
Delar artikeln här, tryck på bilden.
 
 





Kommentarer
Titti

Så himla tragiskt. Johan å jag passerade när ambulans var där. Himla otäckt. Alla tankar till familjen ❤️

2015-06-04 @ 06:55:14



Erika Pettersson

Nej men gud! :(
Finner inte ord i hur hemskt detta är stackar familj, vänner m.m.

2015-06-04 @ 08:16:12
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Ida Nilsson

Sv: nej det är inte jag utan min kompis Ida och hennes son. Jag är blond likt mitt kort på sidan :)

2015-06-04 @ 19:02:12
URL: http://idacnilssons.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?