Fifas status

Neh, inget händer. Ingen skillnad på juver och inget föl som kikar fram. Åh nu är det ju så nära (förhoppningsvis), och det är ju så spännande! Älskade Fifa, hon är en sån fin häst. Vad jag verkligen känner för den flickan, hon är en sån trygg och lugn häst, samtidigt som hon har en sådan utstrålning och lekfullhet - det gillar jag. Min myspysponny <3 Igår hängde hon med lös till stallet och töltar lös bredvid en gör hon "på kommando" och även trav o galopp. Hon är rolig den där hästen och jag kommer aldrig att sälja henne, hon är perfekt. Hoppas hennes föl blir lik henne, då kommer det bli en riktigt trevlig häst!
 
Jag tycker inte alls Fifa är så TJOCK. Jag har känt igenom henne och hon är bra i hullet. Jag tycker inte ens hon är så himla stor om gravidmagen - och hon kanske inte får större kula heller. Jag tycker hon håller sig riktigt fin för att gå på bete dygnet runt. Jag tror man blev väldigt lurad av vinterpälsen, för hon får en rejäl vinterklädnad och detta var första hösten/vintern som jag inte klippte henne.
 
 
 
 





Kommentarer
Titti

Du ska se att tuttarna kommer igång snart. Kan ju vara att hon väntar lite på värmen å bättre väder :)

Svar: hihi kan dom verkligen styra det så ;)?
mittangsull.blogg.se

2015-06-22 @ 10:40:14
URL: http://livetpavishan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?