Matstol

Linnéa har fått en värstingstol av sin mormor och morfar i doppresent. Haha den är mäktig alltså, mormor ska alltid köpa det värsta hon, men den är bra, riktigt bra. Linnéa sitter stadigt i den, man behöver inte ha något att bädda upp med utan hon sitter där hon sitter. Sedan kan man ändra ryggsätet lätt i olika positioner, du kan få ner den ända i liggläge om man så vill. Och det är ju smart att man kan fälla nerden en aning om man vill låta henne få vila ryggen eller om det blir för jobbigt att sitta. Det finns även trepunktsbälte. precis som i babyskyddet. Ja den har lite olika finesser men jag är mest nöjd över att hon sitter så pass bra och stadigt i den utan något extrastöd. Så nu kan hon sitta med vid matbordet vilket är så mysigt! Du som är nyfiken på stolen kan hitta den här.

Här sitter hon i egen hög person. Koftan är från Åhlens och pannband från HM.
 
 
 
 
 





Kommentarer
Agnetha

Härligt att hon kan sitta med redan nu!!!!! Det saknade jag rejält... sen körde jag på Ikeas. Den var perfekt. Bara att byta dyna varje dag och själva stolen swisch in i duschen. ;) Men mina barn kladdade rätt mycket ... hahahaha... vad mysigt med
dop! :-D

Svar: Kunde inte dina sitta då? Linnéa kan ju inte sitta själv utan stöd, men med den här stolen får hon ju bra stöd :)
mittangsull.blogg.se

2015-07-23 @ 13:51:09



Jennifer

Men guuud jag smälter!! <3

2015-07-23 @ 18:07:46



Ekka

Har du börjat äta frukost ;)

2015-07-23 @ 20:04:44




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?