Det bekommer mig inte..

Tänk det bekommer mig inte ett dugg när Linnéa grinar så tårarna rinner. Det bekommer mig inte att kliva upp mitt i natten eller på tidigt morgonen för att mata min dotter. Det bekommer mig inte att stoppa i nappen 15 gånger under ett streck, det bekommer mig inte att byta bajsblöja eller dränkas av varm spya. Det bekommer mig inte att skippa fester och annat socialt umgänge för att möjligheten inte finns. Det bekommer mig inte att det blivit mer disk, mer tvätt och mer städning. Nej allt detta gör jag och tar jag så gärna, för jag är så fruktansvärt lycklig som har min lilla tjej. Jag har aldrig upplevt denna sortens lycka förut, allt jag gör om dagarna, allt jag gör i mitt liv nu har fått en sån stor mening. Jag måste säga att det är bra mycket roligare att leva sedan vi fick Linnéa. Dessa underbara känslor kan ingen förstå som inte har barn, det är helt magiskt och jag lever verkligen livet!
 
Älskade lilla flicka <3
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?