Dagens stohej

Idag har det varit fullt upp. Jag har känt mig både trött och stressad. Stackars Linnéas rutiner förstördes idag så hemvägen från dagens birsta var ingen höjdare. Det resulterade med en väldigt trött och hungrig liten tjej som grinade halva vägen, huga. Som sagt var vi till Birsta idag och shoppade inför dopet som är i början av augusti. Vi blir ganska många så det var en del att handla. Linnéa låg i vagnen och kikade, hur nöjd som helst, det var som sagt bara hemvägen som blev jobbig för henne. Köpte även några välbehövda klädesplagg (inget speciellt) samt mössa, solhatt vantar och pannband. Tog en fika gjorde vi också. Jag älskar att sitta på café och mysa och ännu mysigare är det när vi nu har Linnéa. Vi hann även med lite bad idag, min lilla söta badanka. Jag längtar tills hon är så pass stor så att hon kan sitta själv i en liten pool/balja och leka med badankor!
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?