Gissningsleken

Tänkte jag skulle haka på den här gissningsleken som så många andra har. Och det man ska gissa om är:
 
Bebisen
 
 
Kön?
Födelsedag?
Vikt? 
Längd?
Vilken tid på dygnet?
 
Martin var väldigt haj på att gissa, jag tror han längtar mer och mer nu för han pratar ofta om hur roligt det ska bli och att vi får våran egna lilla familj <3 Så han tror att det blir en liten pojke som kommer den 3 april, väger 3300 g och är 51 cm lång kring 3 på natten. 
 
Jag tror också på en pojke som kommer den 5 april, väger 3520 g och är 52 cm lång, kommer förmodligen på natten, kring två kanske. Det här med kön har jag varit så fram och tillbaka med, från början trodde jag pojke, med sedan tjej, och sedan pojke och så har det varit lite hela tiden. Jag har trott att det varit en tjej under bebisens vilda dagar, då det har varit lite tyngre och jobbigare haha, sedan ändrar jag mig under de lugnare perioderna, då känns det som en pojk tsss ^^ Men nu måste jag bestäma mig och jag tror på pojk.
 
Ca 95 % av släkt och vänner tror att det blir en pojke
 
Så vad tror du? :)





Kommentarer
Agnetha

Jag tror att den 9:e April vid femsnåret på morgonen så
får du upp en arg och blöt JÄNTA på bröstet! :-D
Jag tror hon är 52 cm lång och väger 3480 gram
på pricken. :)

Svar: Hih ja vi får se :D! Det är ju rejält spännande!!
mittangsull.blogg.se

2015-02-13 @ 19:22:46



Erica

Du 3300 KILO de var inte illa pinkat de Liinda, blir nog inge kul för dig å föda den kolossen ;)

Svar: hahaha ja mena g såklart ^^ Ne fyfan då har det inte blivit nå kvar av mig!!
mittangsull.blogg.se

2015-02-13 @ 19:51:37



Tove

Jag får också känslan av att det är en pojke av någon anledning!? :) Så jag gissar på pojke, 7 april, kl 06.20, 3690 g och 51 cm!

Svar: Kul :)! Ja många lär få sig en liten överraskning om det tittar ut en flicka med tanke på att alla är så säker på pojk ^^
mittangsull.blogg.se

2015-02-13 @ 21:57:00
URL: http://larssontove.blogg.se



Tove

Ja! Finns ju inget att basera gissningen på över huvud taget egentligen, så himla svårt! Riktigt spännande i alla fall :)

Svar: Nej du har helt rätt, det kan ju bli vad som helst :D! Har du börjat känna av några värkar eller något annat annorlunda som kan vara ett tecken på att förlossningen är nära :)?
mittangsull.blogg.se

2015-02-14 @ 15:10:17
URL: http://larssontove.blogg.se



Titti

Jag tror på en tjej jag,50 lång,3240 gram. Jag tror 2/4 kl 23.45 :) Chansar hejvilt :D

Svar: Härligt ;)!!
mittangsull.blogg.se

2015-02-15 @ 08:57:00
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Lina (med tvillingar)

Jag har trott tjej hela tiden. Men nu när jag ser din mage så tror jag på en pojke den 9/4. 3400g 49 cm lång. Kl 02.33

Haha tänk om det skulle stämma, lite sjukt isåfall ;)

Svar: Hih jasså ^^ Ja det är nog en liten grabb där inne, men man vet ju aldrig :) Ja det hade varit fränt om någon prickat in faktiskt! Hur går det för dig och dina små? Kom aldrig in på ditt insta =/
mittangsull.blogg.se

2015-02-19 @ 15:19:03




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?