Vilken fet julklapp!

Igår kom Jennifer på besök. Hon skulle lämna en julklapp åt Linnéa gullig som hon är, men det var inte bara minstingen i familjen som fick en julklapp. Helt plötsligt sträcker hon fram en julklapp åt mig, EN KLIPPMASKIN! Hon är inte klok människan! Herregud! Jag fick alltså en klippmaskin till hästarna. Ja, vad ska jag säga, jag tycker inte jag är värd den gåvan, det var alldeles för mycket och tyckte inte alls hon skulle ge mig denna, men Jennifer, som är bland de mest godhjärtade människorna på denna planet insisterade. Jag blev självklart superglad för det är något jag verkligen har velat ha, men jag känner mig helt klart inte alls värd att få en från min vän, hur fasen ska man kunna gottgöra något sånt? Sen får jag ont i hjärtat för hon är så snäll mot alla och ger mer än vad hon får, vilket inte är riktigt rätt. Jag hoppas Jennifer att du en dag får tillbaka allt vackert du gett till andra, fina människa <3
 
Det här var alldeles för mycket finaste du, men tusen tack du är en underbar person.
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Men wow vad snällt av henne :D

Svar: Men eller hur :D <3
mittangsull.blogg.se

2015-12-02 @ 21:27:44
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Jennifer

Det är för mig inget märkvärdigt =) Du behöver en och vill ha en och då du är en sådan otroligt underbar vän så förtjänar du den verkligen! =)

Viktigast för mig är mina nära och kära, er värderar jag väldigt högt! <3

Svar: Men duuuuuuu <3
mittangsull.blogg.se

2015-12-02 @ 21:50:34




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?