Laddar

Här sitter jag och laddar inför dagens kurs med Lina. Det kommer bli sjukt kul. Nu har det blivit ridhuset ganska mycket men faktum är att Kaera verkar trivas bäst där. Hon är mer framåt, protesterar inte lika mycket och tar helt klart för sig mer. Hon verkar känna sig trygg och positiv där inne och det förvånar mig lite, speciellt hos en unghäst, man tycker ju att de ska bli piggare och mer på hugget ute men där tycker jag det blir tvärtom med den här hästen. Inne i ridhuset kan jag ladda och rida på henne så mycket mer. Det kommer att släppa mer och mer ute, det vet jag, men just nu är det ju toppen att ridhuset är så positivt för henne med tanke på hur det ser ut ute just nu. Återkommer om hur träningen gick :)
 
Tänk, det var inte länge sedan jag började hänga över den här hästen. 2 augusti 2014.
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?