Det var bättre förr

Vart tog islandshästblogg stormen vägen liksom? Det fanns ju massa roliga bloggar att läsa för några år sedan. När jag var väldigt aktiv med min blogg så hade jag helt klart mer läsare än vad jag har idag och kommentarer strömmade in. I vissa inlägg kunde jag ha upp till tjugo kommentarer och det var ju superkul! Det var liksom mer livat förr. Nu är det dött, överallt, både i min egen blogg men även där ute i bloggvärlden. Jag uppfattade det som att det bara dog ut? Eller inbillar jag mig? Jag läser inte en ända islandshästblogg idag. Isbitarna brukar jag kika in på, men det är ju inte riktigt samma sak sedan Sabina blev själv, även den bloggen dog lite vilket är trist för den var min favorit. Jag önskar det kunde dyka upp några heta och spännande islandshästbloggar, med lite jävlar anamma i där det händer saker. Vart är ni???
 
Josefine och Herkules var helt klart mina favoriter att läsa om.
 
 





Kommentarer
Therese

Vi blev mammor hela bunten 😉 Inte riktigt kanske, men känner fler. Men du har rätt i att det har svalnat.. Kan tycka att det är både bra och dåligt 😊

Svar: Ja det kanske är så :)? Jag håller med, lugnet i sig är ju skönt, inte så mycket dramatik och mycket att hålla reda på, men skulle vara så otroligt roligt att få läsa NÅGON blogg som ger inspiration och något roligt att läsa!
mittangsull.blogg.se

2015-12-29 @ 22:33:04
URL: http://Blogg.lovisedal.com



iskula.blogg.se

Vi är tillbaka nu ju jag och Herkules! :D hihihih

Svar: Ja tack och lov;;)
mittangsull.blogg.se

2015-12-30 @ 15:26:42
URL: http://iskula.blogg.se/



Therese

Nejmen precis ! Sen var det sån jäkla hets med fina bilder, outfits, filmer, och det skulle tränas och tävlas och gå bra, och PS-träns osv osv. Det är lite skönt att inte få det tryckt i ansiktet konstant.. Jag tycker att din blogg är inspirerande iallafall, känner igen mig jättemycket ! :)

Tack för peppen på min blogg också <3 Skönt att höra att man inte är ensam - Tror ju nästan jag håller på att tappa det helt ibland. Sen kanske inte allt måste vara så jäkla naturligt och härligt som du säger - medicinsk hjälp finns ju av en anledning och det kan ju helt klart bli bra ändå ! :)

Svar: Ja men precis, men tack vad kul att du tycker det :) Nog för att min blogg var betydligt bättre förr enligt mig, men jag har lagt de där bloggkraven lite på hyllan faktiskt.
Ja och man FÅR känna sig så, man får känna sig less och trött, det är helt okej. Det händer så mycket med både kropp och själ som gravid och även för den kommande tiden som förälder. Vad spännande med bebisen, hur känner du inför själva förlossningen :)?
mittangsull.blogg.se

2015-12-30 @ 18:35:50
URL: http://blogg.lovisedal.com



Elin

Ja, det var mer förr.. Tråkigt när ens inspirationskällor försvinner. Men några finns ju fortfarande kvar! :)

Svar: Några förslag på bloggar :)?
mittangsull.blogg.se

2015-12-31 @ 07:37:51
URL: http://eliinolssons.blogg.se



Samanta

Det händer ibland att jag kikar in på BlogLovin och läser alla gamla islandshäst bloggar jag förr följde aktivt, men sedan jag lagt ned min egen har det blivit allt mindre.

Svar: Jo det blir kanske så, man följer bloggar mer när man själv sitter med sin blogg.
mittangsull.blogg.se

2016-01-01 @ 17:32:33



Karin

Jo jag håller med dig. Helt plötsligt blev det dött överallt... Ska inte klaga på andra, min blogg blev också nästintill nedlagd. Men försöker komma igång så smått igen. =)

Svar: Ja men visst blev det? Ja min blogg är inte heller så super aktiv längre, inte som den var förr i alla fall, men lite försöker jag hålla igång den :)
mittangsull.blogg.se

2016-01-03 @ 19:21:13
URL: http://lilldamberg.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?