Löshoppning

I söndags for jag till ridklubben med Kaera för löshoppning. Vi var fyra stycken med våra islänningar och hade riktigt trevligt. Och Kaera skötte sig jättefint. Det var första gången hon var på klubben och framöver kommer det bli mycket mer resor dit då vi ska vara med på unghästkurser varannan torsdag som börjar nu till veckan. Jag låter bilderna tala för sig själv. Hon har än ingen vidare hoppteknik men det kommer nog med lite träning. Vi fick höja hindren lite då hon hellre travade över, hon kan få in en ruskigt stor trav den där hästen, dock rusade hon bara framåt, det hon skulle behöva var att använda huvudet lite mer. Meningen med löshoppningen var att hon skulle få komma ut lite och göra annat, mer varitation. Jag kan säga att jag är super pepp på att fortsätta träna och umgås med Kaera, min fina lilla prinsesshäst.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erica

Solis hoppbilder är inte direkt glamourös heller ha ha.. Du kan iaf tröst dig med att hon har en showiga häst med en jävla utstrålning å trav

Svar: Nej dom verkar inte vara några hoppfantaster, men kanske blir hihi ;)
mittangsull.blogg.se

2015-08-10 @ 20:49:58




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?