Duktig bebis!

Jag måste ha världens snällaste bebis!? Hon sover på nätterna, kliver upp vid halv nio på mornarna. Äter som hon ska och är nöjd efter maten. Är aldrig missnöjd så länge hon får det hon behöver. Kan ligga/sitta för sig själv i babysittern och babygymmet utan att ha mamma och pappa med sig hela tiden. Hon är helt otrolig. Jag hoppas att detta håller i sig, för då är det verkligen lyx. Jag sitter här och håller på att somna, trött är man ändå, men hua så fin bebis vi har fått, vilken liten tjej!! Mamma blir så stolt. Och just detta med att hon är nöjd med att vara "själv" emellanåt. Igår satt hon i babysittern nedanför soffan och sprattlade på, pratade och kikade i en timme. Nu ligger hon och sover i babygymmet med ett leende på läpparna efter att ha sprattlat omkring där för sig själv. Hon är otrolig. Jag tycker det är hur bra som helst att hon klarar det, att hon inte behöver hänga på mamma eller pappa hela tiden, jag tror det är jätte nyttigt, även om mamma gosar med sin lill tjej massor om dagarna!! Det är svårt att låta bli lillhjärtat <3
 
En nöjd tjej
 
 





Kommentarer
Agnetha

Låter som min dotter. Med henne höll
det i sig. ;) Bra nybörjar bebis skoja jag då.
;) Sen kom lillebror och då var det inte riktigt lika enkelt men det fick gå det med. ;)

Svar: Haha ja barnmorskan sa det hon också, en bra "försökskanin" :) Mammas lillhjärta, tänk att nu har jag mitt efterlängtade barn jag med <3
mittangsull.blogg.se

2015-04-21 @ 14:34:01




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?