Ett nytt kapitel för bloggen..

Det måste vara jättetråkigt att som hästtjej och ointresserad av allt vad graviditet och barn innebär att gå in i min blogg nu för tiden, men jag har inget intresse alls av att skriva om hästarna med tanke på att dom just nu bara står och det ända jag har i huvudet är bebis. Men jag vill så gärna skriva ner mina tankar och känslor kring graviditeten samtidigt som jag också vill spara minnen på en viktig plats och bloggen känns som en bra låda för det. Jag brukar inte blanda in mitt privat liv kors och tvärs i den här bloggen, det är ju ändå en sida om mina hästar, men jag gör ett undantag nu då detta är så otroligt viktigt för mig, så vi tar en liten break på häst sidan och så blir det mer fokus på vårat kommande barn istället, sedan återgår vi till hästarna igen, det är liksom bara ett litet udda kapitel mitt i allt. Självklart kommer hästarna dyka upp nu och då när jag väl har något att skriva om eller bilder att visa, inget snack om saken, men jag märker hur dött det är på den fronten och jag kan inte skriva bara för att skriva heller, det ska ju vara ett bra innehåll. Bloggen är ju som sagt i första hand för min skull, jag vill kunna gå tillbaka och minnas, ha ett litet rum med viktiga minnen och tankar. Hästblogg kommer det alltid att vara, det kommer inte förändras alls, mer än att det blir ett litet annorlunda kapitel mitt i allt.
 
 





Kommentarer
Judit-Karin

Jag följer ju dig för hästarna och är inte så intresserad av det andra. Men det spelar ju ingen roll. Kan ju bara skumma igenom de inläggen :) Tycker det är kul att du uppdaterar iaf!

Svar: Ja jag förstår det och jag får sånt dåligt samvete! Jag hoppas jag kan bjuda på lite trevliga hästinlägg framöver:)
mittangsull.blogg.se

2014-10-19 @ 21:47:26
URL: http://judit-karin.tumblr.com



Nina

Men åååh stort GRATTIS till kommande bebisen! Vad roligt och spännande för er!

Jag förstår verkligen att ditt fokus är på annat håll nu, det är ju så det ska vara.

Jag tycker att det är roligt när en blogg ändrar karaktär efter hur livet förändras för bloggaren. För min egen del är det själva bloggaren jag fäster mig vid och jag tycker att det är roligt att läsa om allt i bloggarens liv, inte bara det hästrelaterade.

Lycka till med graviditeten nu! Och ha inte dåligt samvete över att bloggen inte kommer att vara som tidigare, du kanske tappar några läsare men å andra sidan kanske du får andra nya.

Svar: Taaack :) Ja jag kan knappt bärga mig!! Vill ha bebis nuuuu! Ja än så länge har läsarna inte minskat så drastiskt, helt otroligt men det kanske blir mer och mer framöver. Men det gör inget, dom kommer nog tillbaka när själva hästbloggen kommer tillbaka ;) Jag vill så gärna skriva om bebis så ja kan gå tillbaka och läsa om det, det kommer ju bli sjukt kul! När jag frågar mina vänner om deras graviditeter o.s.v minns dom nästan ingenting, och så vill inte jag att det ska vara, jag vill minnas allt, alla tankar och känslor ja allt :)
mittangsull.blogg.se

2014-10-20 @ 15:08:02
URL: http://stallskogalund.se



tanja

Tycker bara att det är mysigt med dessa nya inlägg från din sida, men så är ju jag också barn älskare. Nej men Linda skriv från hjärtat, jag gillar det :)

Svar: Kul att du tycker det :)! Jo jag vet ju det ;) Vi måste ses nån gång tycker jag! Var så länge sen! Går det bra med Kolga och resten av livet?:)
mittangsull.blogg.se

2014-10-20 @ 21:11:25



Erika Pettersson

Du ska blogga om de du vill blogga om då blir bloggen personlig och det är verkligen dina inlägg som publiceras så fortsätt som du känner för de. :)

Svar: Ja men precis:)
mittangsull.blogg.se

2014-10-21 @ 13:51:38
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?