Bushästarna

Lekte med Bitter och Kaera i skogen igår. Dom var rejält bussugen så jag tänkte "varför inte" Fifa den feta lilla åsnan var för lat att röra fläsket, hon som behöver röra på sig mest för nu är hon så rund att jag får lite halvt panik när jag ser henne :P Meeen dom andra två underhöll mig till max. Jävlar i min själ vad de sprang hoppa och dundra genom skogen. Bitter var helt galen han bara brakade genom skogen med snygga steg och svansen rätt upp, älskade finaste prins <3 Jag blir så himla glad att se min gamle vän visa sådan glädje, speciellt efter den här sommaren som jag trodde var hans sista. Och Kaera jäääävlar vad flott den hästen är, woow, hon har ett sånt fränt steg och hon är så stadig och smidig. Och utstrålningen, mm. Man blir helt brydd och något nervig hur de kan springa som de gör i skogen, de verkligen dundrar sig fram. Jisses, men det märks att dom älskar att vara där, de har ju en ganska stor skog att springa i som rör sig både plant, upp och ner. Ja synd att jag inte hade någon kamera, o andra sidan är det super svårt att fota i skogen.
 
 





Kommentarer
Titti

Hoppas tjockisen är dräktig ;)

Svar: Ja hoppas hoppas :D!!
mittangsull.blogg.se

2014-10-05 @ 08:32:54
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Julia

Gud vad flott hon är, din Kaera!
Hur kommer det sig att du köpte henne? Som föl?
Älskar din blogg! Den är så fin. Blir glad av allt jag läser här!
Fina hästar har du! :)

Svar: Kul att du tycker det, hon är ju jäkligt fin ;) Just nu är hon rund som en boll haha men det ger nog med sig till vintern när det går åt lite mer energi ;) Jag köpte henne förra sensommaren, då var hon två år. Jag var ute efter en unghäst som hade liite mer att ge än den islänningen (Fifa) som jag redan hade/har, ska bli spännande att börja jobba med henne och se hur hon utvecklas :)
mittangsull.blogg.se

2014-10-09 @ 10:50:18




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?