Älskade hästar

Jag blir så stolt över mina tre hästar, dom är så himla duktiga! Idag var hovis här och skulle verka allihopa. Och alla tre skötte sig exemplariskt! Älskade hästar. Just nu står dom inne och myser ett tag, Fifa tog sovläge på en gång, den feta fian! Eftersom jag inte ska rida eller köra så blev det av med skorna för tjejerna, så nu går alla barfota, de ska få vara så mycket häst man kan bli med andra ord. De går fortfarande uppe på det stora sommarbetet men utfodras såklart med hö. Jag vill att de ska gå där uppe så länge de bara kan, på stora öppna ytor, men nog kommer jag ta ner dom till vinterhagen alltid, blir lättsammare för mig att utfodra och vattna, jag som kommer bli fet och osmidig!
 
 





Kommentarer
Annica

Vilken häftig bild!

Svar: Ja en av mina favvobilder :)
mittangsull.blogg.se

2014-11-02 @ 23:18:58
URL: http://annicajaktlund.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?