Mycket kärlek

Mina småtjejor, jag är en stolt matte, så himla fina hästar. Mitt hjärta bultar alltid lite extra när jag ser dom, det blev verkligen en fullträff att det blev just dom. Jag längtar faktiskt tills jag får börja rida igen, ut med min Fifa trullsa för hon är bra härlig att vara med den lilla prinsessan, och att jag till sommaren kan börja rida in Kaera på riktigt, gud så spännande! Det blir en bra sommar med både inridning, (kanske föl) och bebis <3 Det ser jag fram emot.
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Så fina dom är!! :D

Svar: Visst är dom <3
mittangsull.blogg.se

2014-11-10 @ 14:23:30
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Agnetha

Vad fina ni är alla tre! <3 :)
Märker du nåt som tyder på om Fifa "plussat" också? ingen brunst eller nåt? Så himla spännande det där också! ;)

Svar: Jag har inte tittat efter så mycket :) Och under vinterhalvåret tycker jag det är svårare att se brunsten, det ända är att hon är rund om magen men det kan ju vara en typiskt Fifa-a la fettma haha.
mittangsull.blogg.se

2014-11-10 @ 14:48:26



Erica

Sötproppar ;-) <3

Svar: Ja ^^ <3
mittangsull.blogg.se

2014-11-10 @ 17:21:54



Engla

Fluff fluff! :D kan Islandshästarnas päls på vintern vara det bästa dom finns eller? <3

Svar: Haha kan vara så ;)
mittangsull.blogg.se

2014-11-10 @ 20:07:34
URL: http://crystalhorses.horseworld.se



Jossan

Jag är så himla glad för din skull. Du förtjänar det bästa! Vi måste försöka ses nått!! Maila mig eller skriv på fejjan! Ta hand om dig! Kram! :)

Svar: Vad gullig du är <3 Tack Jossan! Ja verkligen, satt faktiskt och tittade på bilder på dig och Herkules idag, du är så¨sjuuukt lik Josefine i Idol :)
mittangsull.blogg.se

2014-11-14 @ 22:16:27




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?